سرویس و تعمیر پکیج بوتان


 

پکیج بوتان

انتخاب بیشتر یک برند فقط بخاطر کیفیت نیست، بلکه بخاطر خدمات پس از فروش از قبیل خدمات نصب، پشتیبانی، سرویس و نگهداری و تعمیر و تامین قطعات آن است. امروزه اکثر مردم اهمیت داشتن محصولی با خدمات قوی پس از فروش را درک کرده اند. خوشبختانه نام بوتان یکی از نام های خوش آوازه در میان مشتریان است. پکیج بوتان یکی از پکیج های معتبر بازار به شمار می رود.

اما این بدین مفهوم نیست که شما از سرویس و تعمیر پکیج بوتان خود غافل شوید، زیرا شما از هر برندی که پکیج تهیه کنید آن به سرویس و تعمیر نیاز دارید. پکیج های دیواری بوتان نیز بعد از مدتی کار کردن نیاز به سرویس شدن دارند. برای این منظور ما پیشنهاد می کنیم اگر در شهر تهران هستید از خدمات تعمیر و سرویس پکیج بوتان سرویسکاران استفاده کنید.

امروزه استفاده از پکیج نسبت به سایر سیستم های گرمایشی محبوبیت زیادتری دارد، و این بخاطر سرویس و نگهداری راحتر این دستگاه به نسبت سایر سیستم های دیگر است. کلیه پکیج های بوتان را می توانید با مراجعه به سایت بوتان مشاهده کنید.

پکیج های بوتان نیز نیاز به تعمیر، عیب یابی و سرویس دارند. تعمیر پکیج بوتان در تهران یکی از خدمات های مهم هر شرکت تاسیساتی می باشد. خصوصا در فصول سرد درخواست این خدمات به حداکثر خود می رسد. البته اینکه بنشینید تا برای پکیج مشکلی پیش بیاید و بعد تماس بگیرید عاقلانه نیست. بهرحال ما در کنار شما هستیم تا بهترین خدمات سرویس پکیج بوتان در تهران را به شما ارائه دهیم.

سرویس آسان با خدمات سرویس و تعمیر سرویسکاران

خدمات تعمیرات پکیج بوتان

  • نصب پکیج های دیواری بوتان
  • سرویس پکیج های دیواری بوتان
  • تعمیر پکیج دیواری بوتان
  • عیب یابی پکیج بوتان

نصب پکیج بوتان

وقتی شما پکیج بوتان خریداری می کنید نیاز به نصب و راه اندازی آن دارید. شما برای نصب و راه اندازی پکیج بوتان خود می توانید از خدمات نصب پکیج مجموعه سرویسکاران استفاده کنید.

برای این منظور فقط کافی است با توجه به منطقه خود یکی از شماره تلفن های ما را گرفته و مورد را با کارشناسان ما هماهنگ کنید تا در هر زمانی که شما بخواهید نصابان ما نزد شما بیایند و خدمات نصب پکیج دیواری را برای شما انجام دهند.

سرویس پکیج بوتان

یکی از مهم ترین تاسیسات ساختمانی پکیج بوتان می باشد. با سرویس به موقع پکیج بوتان به بازدهی بیشتر آن و طول عمر آن کمک می کنید. در سرویس و تعمیر باید از سرویسکارانی با مهارت و با تجربه بهره بگیرید. شاید در فاز اول برای شما این سوال پیش بیاید که چه زمانی باید پکیج خود را سرویس نمایید؟ باید بگوییم که سرویس پکیج بوتان در هر 6 ماه یک بار الزامی است، اما اینکه باید در این 6 ماه اینکار را انجام دهید نشان از بد بودن و سریع خراب شدن دستگاه نیست، بلکه نشانه ی اهمیت دادن به سیستم گرمایشی خانه و جلوگیری از خراب شدن آن است.

سرویس پکیج بوتان با نظارت کامل با تجربه ترین سرویسکاران در مجموعه ما انجام می شود و شما می توانید در هر کجای تهران از خدمات ارزنده ما در این زمینه بهره ببرید.

البته اگر پکیج بوتان شما خراب شده است و بدرستی کار نمی کند نگران نباشید، ما در سرویسکاران بهترین و با تجربه ترین تعمیرکاران پکیج را داریم که می توانند براحتی پکیج بوتان شما را تعمیر کنند.

تعمیر پکیج بوتان

برای خیلی از ما پیش آمده است که پیکج ما به خوبی کار نمی کند، روشن می شود اما گرم نمی کند، یا اینکه در پنل خود خطاهایی را نمایش می دهد. هر کدام از این خطاها برای انجام نشدن یک سری عملیات است.

بعضی از این خطاها اگر جدی گرفته نشوند می توانند خطرات جبران ناپذیری را به خانه و خانواده بزنند. پس پیشنهاد ما این است که به جای جستجو در خصوص کد خطای پکیج بوتان به سراغ یک متخصص و تعمیر کار بروید تا بیاید و مشکل شما را حل کند. زیرا سیستم گرمایشی پکیج اگر دریچه خروجی اش خراب باشد منجر به سانحه ای دلخراش خواهد شد.

ما در مجموعه سرویسکاران با در اختیار داشتن بهترین تعمیر کاران پکیج برای برند بوتان می کوشیم بهترین خدمات را در این زمینه در شهر تهران به شما بدهیم. شما در هر کجای شهر تهران می توانید درخواست خود را مبنی بر تعمیر پکیج بوتان به مجموعه ما مخابره کنید تا در کمترین زمان ممکن و فوری تعمیرکاران ما را در کنار خود داشته باشید.

مجموعه سرویسکاران دارای تیمی متخصص برای انجام کلیه خدمات تاسیساتی سیستم های گرمایشی از جمله تعمیر و سرویس پکیج می باشد. خدمات ما فعلا محدود به شهر تهران است که با سرعت زیاد سعی داریم آن را به شهرهای همجوار هدایت کنیم.

عیب یابی پکیج بوتان

هر پکیج دارای حداقل 15 تا 20 قطعه اساسی است که در هنگام تعمیر پکیج باید تک تک این قطعات چک شوند تا از سلامت کامل دستگاه اطمینان حاصل شود. البته در پکیج های امروزی برای درست کار نکردن هر کدام از قطعات کدهای خطایی در نظر گرفته شده است که هر کدام از آنها نشان دهنده درست عمل نکردن قطعه یا قطعاتی در پکیج دیواری است. در زیر لیست خطاهای متداول در پکیج دیواری بوتان را بررسی می کنیم:

لیست خطاهای پکیج دیواری بوتان

  • کد E01 1- عدم تشکیل شعله ( شیر گاز . جرقه زنی . حسگر ) 2- شعله تشکیل نمی شود که سه دلیل دارد یا شیرگاز مشگل دارد یا جرقه زدن خوب عمل نمی کند یا حسگر شعله ایراد دارد.
  • کد E02 1- قطعی ، خرابی یا عمل کردن کلید حرارتی 2- در مدار قعطی وجود دارد یا کلید حرارتی مبدل عمل کرده است و ایراد دارد.
  • کد E03 1- اشکال در پرشر دود ، مجموعه فن ، ترموستات دود 2- پرشر دود خروجی دچار مشگل شده یا ترموستات دود ایراد پیدا کرده یا کل مجموعه فن درست عمل نمی کند.
  • کد E04 1- عدم وجود فشار آب در مدار گرمایش 2- فشار مدار گرمایش به کتر از ۰٫۵ رسیده است و باید ان را افزایش داد.
  • کد E06 1- قطعی NTC آبگرم مصرفی 2- سنسور تشخیص دمای آب گرم مصرفی دچار مشگل شده است.
  • کد E07 1- قطعی NTC گرمایش 2- سنسور تشخیص دمای گرمایش ایراد پیدا کرده است.
  • کد E11 1- حس شدن شعله قبل از ارسال فرمان برد به شیرگاز 2- شیر گاز ایراد پیدا کرده یا برد مشگل دارد.
  • دما + چشمک زن 1- عمل نمودن کلید فشار 2- ترموستات ایمنی دود یا قطعی کابل متصل به آن 3- کافی نبودن فشار آب مدار گرمایش

البته این خطاها در انواع پکیج ها میتواند متفاوت باشد. شما برای اینکه بدانید مشکل دستگاهتان چیست کد خطای مربوطه را یاد داشت کرده و با کارشناسان ما در سرویسکاران مطرح نمایید تا سریعا تعمیرکار یا سرویسکار مناسب را برای شما ارسال کنند. در ادامه نحوه تعمیر پکیج بوتان را می توانید دنبال کنید.

مراحل سرویس پکیج بوتان

  • اسیدشویی
  • هواگیری
  • چک کردن سنسورها
  • تعمیر یا تعویض صافی
  • سرویس پمپ آب پکیج
  • تنظیم فشار آب
  • رفع نشتی سیستم
  • درصورت لزوم سرویس یا تعویض قطعات پکیج

نمایندگی تعمیر پکیج بوتان در تهران

سرویسکاران یکی از نمایندگی های مجاز تعمیر پکیج بوتان در تهران است که سابقه بی نظیری در امر تعمیر پکیج بوتان دارد. سرویسکاران از نیروهای مجرب و متخصص برای تعمیر پکیج بوتان استفاده می کند و میزان رضایت مندی قابل توجهی برای مشتریان خود بدست آورده است. سرویسکاران آماده ارائه خدمات تعمیر پکیج بوتان در تهران به شما شهروندان در سراسر تهران می باشد. نیروهای ما خود را در سریع ترین زمان مکن به محل می رسانند تا مشکل پکیج بوتان شما را برطرف کنند. به سرویسکاران نمایندگی تعمیر پکیج بوتان تماس بگیرید.

تعمیرات پکیج بوتان در محل

در بیشتر مواقع امکان تعمیر پکیج بوتان در محل وجود دارد. همچنین تعمیرکار ارسالی از طرف سرویسکاران با توجه به وضعیت شرح داده شده توسط مشتری پیش بینی های لازم جهت آوردن قطعات یدکی را انجام داده و تمام سعی وی این است که بتواند در کمترین زمان ممکن و در همان محل پکیج بوتان شما را تعمیر نماید.

خدمات تعمیر پکیج بوتان در محل، در همه جای شهر تهران انجام می شود و شما می توانید جهت اخذ این خدمات فقط با ما تماس بگیرید و مشکل خود را عنوان کنید تا کارشناسان ما بهترین سرویسکار منطقه را برای شما ارسال کنند.

تعمیر فوری پکیج بوتان در تهران

سرعت در انجام هر کاری بسیار اهمیت دارد. اگر پکیج بوتان شما خراب شده مطمئنا شما نیاز دارید در کمترین زمان ممکن آن را درست کنید. شما به آبگرم برای گرم کردن آب بمنظور ظرف شستن، استحمام و همچنین گرمایش رادیاتورها نیاز دارید.

تمام سعی ما بر این است که بتوانیم در کمترین زمان ممکن مشکل شما را در خصوص پکیج دیواری حل کنیم. برای انجام تعمیر یا سرویس فوری پکیج بوتان خود در شهر تهران با سرویسکاران تماس بگیرید.

چرا سرویسکاران را انتخاب کنیم؟

خدمات سریع: مجموعه سرویسکاران با داشتن چندین مرکز مجزا در سراسر شهر تهران قابلیت انجام سریعترین خدمات تعمیرات و سرویس پکیج را داراست.

هزینه مناسب: با توجه به رقابت شدید بازار کار پکیج و رادیاتور در شهر تهران مجموعه سرویسکاران سعی دارد بهترین و منصفانه ترین قیمت ها را به شما پیشنهاد دهد. برای گرفتن قیمت سرویس پکیج با ما تماس بگیرید.

تعیین زمان به درخواست شما: شما می توانید هر زمانی را که دوست دارید جهت تعمیر و سرویس پکیج با ما ست کنید. برای این منظور با کارشناسان ما تماس بگیرید.

انجام خدمات تخصصی: سرویسکاران با نیروهای مجرب و باتجربه و دوره دیده در تعمیر و سرویس انواع پکیج در کل تهران در خدمت کلیه شهروندان است.

قیمت سرویس پکیج بوتان

قیمت های سرویس یا تعمیر پکیج بر اساس نوع کار، قطعه و میزان زمانی که لازم است تا پکیج تعمیر یا سرویس شود محاسبه می گردد.

برای برآورد هزینه تعمیر و سرویس پکیج بوتان شما ابتدا تعمیرکار باید در محل حضور پیدا کرده و با بررسی کامل پکیج پیش بینی های لازم جهت عیب یابی و سرویس پکیج را انجام دهد.

پس از انجام پیش بینی ها برآورد میزان کار، زمان و قیمت به سمع و نظر مشتری رسیده و در صورت تایید کار تعمیر یا سرویس پکیج شما انجام می شود.

تا جای ممکن سعی می شود کلیه سرویس ها و تعمیرات در محل انجام شود ولی گاها نیاز پیدا می شود که در تعمیرات، پکیج به تعمیرگاه مرکزی برده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعمیر و سرویس پکیج بوتان با سرویسکاران تماس بگیرید. از انتخاب شما خرسندیم. برای استعلام قیمت سرویس پکیج بوتان با ما تماس بگیرید.

جهت تعمیر پکیج بوتان با سرویسکاران تماس بگیرید

تعمیرات پکیج های دیواری

پکیج یکی از مهم ترین سیستم گرمایشی محسوب می شود. امروزه استفاده از پکیج خیلی متداول تر و بیشتر از هر سیستم گرمایشی دیگری مانند شوفاژخانه و یا غیره می باشد. این طبیعی می باشد که بعد از مدتی استفاده از این سیستم گرمایشی سیستم شما دارای عیوبی می باشد. تعمیرات پکیج در بیشتر موارد کاری تخصصی می باشد. تعمیر و سرویس پکیج بوتان یکی از بخش های حرفه ای پکیج می باشد که به دلیل پیچیدگی محصولات بوتان نیازمند تخصص و تجربه خاص می باشد.

خدمات سرویس و تعمیر پکیج بوتان در تهران شامل چه مواردی می شود؟

از جمله خدمات مهم سرویسکاران در زمینه پکیج بوتان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض و سرویس قطعات پکیج
  • نصب پکیج بوتان
  • سرویس و تعمیر پمپ
  • هواگیری کردن پکیج بوتان
  • رفع مشکل شعله و جرقه زن
  • شستشوی پکیج
  • خدمات اسیدشویی پکیج بوتان
  • عیب یابی و رفع مشکل کد خطا پکیج
  • سرویس پیلوت پکیج بوتان
  • رسوب زدایی پکیج بوتان
  • کار نکردن سیستم گرمایشی
  • روشن شدن انفجاری شعله
  • آب داغ نمی شود
  • کنترل کردن سنسورها
  • خرابی سه راهی شیر
  • خرابی ترموستات دود
  • خرابی محفظه احتراق
  • خرابی منیفولد
  • خرابی مسیر خروجی دودکش ها
  • افت فشار

در صورت بروز هرگونه از مشکلات بالا می توانید با سرویسکاران تماس بگیرید و درخواست سرویسکار یا تعمیرکار کنید. در سریع ترین زمان ممکن متخصصان ما خود را به محل زندگی شما در تهران می رسانند و اقدامات لازم را انجام می دهند. وقتی که متخصص از راه می رسد ابتدا پکیج بوتان را بررسی می کند. سپس توضیحاتی در خصوص مشکل به وجود آمده با شما صحبت می کند و دلایل آن را به شما توضیح می دهند تا بتوانید درمورد تعمیر یا سرویس پکیج تصمیم بگیرید.

چطور پکیج بوتان را تعمیر کنیم؟

در این بخش قصد داریم راهنمای تعمیر پکیج بوتان را به شما معرفی می کنیم. زمانی که شما به دنبال رفع عیوب پکیج خود هستید در ابتدا باید مطلع باشید که ممکن است چه اشکالاتی برای پکیج شما پیش می آید. ابتدا یکسری از مشکلاتی که بسیار رایج هستند را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم . در صورت پیدا کردن اشکالات پکیج خود می توانید از راهنمای تعمیرات پکیج بوتان با متخصصین سرویسکاران تماس بگیرید.

عیب یابی پکیج بوتان

اگر مشعل پکیج بوتان شما روشن نم شود باید بدانید که جریان برق یا فشار آب نوسان دارد یا ورودی گاز مشکل دارد یا فشار گاز به اندازه کافی نیست. اگر پمپ پکیج کار نمی کند باید بدانید که می توانید به خاطر اتصال ناقص سیم کشی، قطعی در ورودی برق، سوختن پمپ باشد. اگر آب رادیاتورها گرم نیست، باید بدانید که سنسور گرمایش خراب است یا فشار گاز کم است یا مبدل ها را رسوب گرفته و یا در ورودی گاز مشکل دارد. اگر آب مصرفی کاهش دما دارد باید بدانید که سنسور آب گرم مشکل دارد، مبدل رسوب گرفته و یا فشار گاز کم است. اگر مشعل پکیج با حالت انفجار روشن می شود الکترود جرقه زن مشکل دارد، فشار گاز مناسب نیست، الکترود جرقه زن فاصله مناسبی ندارد. اگر پکیج به صورت مداوم خاموش و روشن می شود، گردش آب مدار گرمایش پایین است و یا ظرفیت و تعداد رادیاتورها نامناسب است.اگر پکیج صدا بدهد، ممکن است که هوا در سیستم وجود داشته باشد.

راهنمای تعمیر پکیج بوتان

از اولین اشکالات مهمی که برای پکیج بوتان و هر پکیج دیگری که ممکن است به وجود بیاید: سیستم گرمایشی پکیج دیواری بوتان به خوبی کار می کند اما رادیاتور ها به خوبی گرم نمی شود؟ این اشکال دلایل زیادی را به همراه دارد. کوتاه بودن شعله به دلیل فشارکم گازی که در ساختمان وجود دارد، خراب شدن برد کنترل، زمانی که رادیاتور فاصله ی کمی با پکیج داشته باشد، لوله کشی نادرست به عنوان مثال: کوتاه بودن لوله ها و پیچ و خم زیاد آن، خرابی پمپ و یا وجو داشتن اشکالاتی در پمپ، ایجاد رسوب، ممکن است در مدار هوا وجود داشته باشد و …. این موارد و خیلی از موارد دیگری که تخصصی می باشد دلایلی برای گرم نشدن رادیاتورها می باشد.

زمانی که پکیج را روشن می کنید صدای انفجاری به گوش می رسد. این مورد هم از موارد را رایجی می باشد که شما عزیزان با آن برخورد می کنید. فاصله نامناسب بین شعله ی مشعل و الکترودی که جرقه را می زند، زیاد و یا کم بودن فشارگاز، خراب بودن دودکش پکیج، جرقه به خوبی کار نمی کند، خوب کار نکردن جرقه زن هم دلایلی زیادی دارد و … این موارد از دلایل صدای انفجاری پکیج می باشد.
زمانی ک شیر آب گرم را باز می کنید آب گرمای کمی دارد. کم بودن شعله، رسوب گذاری در مبدل های مصرفی، خرابی سوپاپ، خراب بودن برد، سردن بودن بیش اندازه ی آب مصرفی، خرابی و یا نامناسب بودن دودکش، اشکالات پمپ و یکسری از موارد دیگری که باعث گرمای کم آب مصرفی می شود.

با نصب پکیج ممکن است بعد از مدتی به این پی ببرید که فشارآبی که مصرف می کنید بسیار کم و زیاد می شود، دچار نوسان شده. زیاد بودن شعله پکیج، پایین بودن دقت NTC، پمپ فشاری که در ساختمان مورد استفاده قرار گرفته است نامناسب می باشد، پایین بودن فشار آب و … از دلایل نوسانات آب مصرفی می باشد. این موارد از اشکالات و موارد رایجی بود که برای پکیج شما ممکن است اتفاق افتاده باشد. اما برای تعمیرات پکیج بوتان خود و یا هر برندی دیگر در بیشتر موارد احتیاج به تعمیر کار متخصص می باشد.

شما عزیزان می توانید در ابتدا برای تعمیرات پکیج بوتان خود از مشاوره تلفنی سرویسکاران بهره مند شوید و مشکل پکیج خود را بفهمید. اگر قصد دارید تعمیر پکیج خود را به دست متخصصین سرویسکاران بسپارید از هزینه ی کم و خدمات سریع در مکان مورد نظر بهره مند می شوید.

در صورت خرابی پکیج چه کنیم ؟

  • اگر پکیج بوتان منزل شما خراب شده است به نکات زیر دقت فرمایید زیرا شاید مشکل جزئی باشد و خودتان بتوانید آن را رفع کنید.
  • فشار بار پکیج را بررسی کنید و اگر عقربه بار پکیج کمتر از یک است، شیر پرکن آن را باز کنید تا عقربه بار روی ۱/۵ بیاد و سپس آن را ببندید.
  • اطمینان حاصل کنید شیر ورودی گاز و همچنین کلیه شیرهای زیر پکیج در حالت باز قرار دارند.
  • پریز برق ورودی را با فازمتر بررسی کنید برق داشته باشد.
  • از باز بودن شیرهای بالا و پایین رادیاتور ها در زمستان مطمئن شوید
  • اگر پکیج در بالکن است یک بار دودکش را از روی پکیج بردارید و ریست کنید.
  • سعی کنید دریچه های پلاستیکی اطراف دودکش را باز کنید.
  • اگر با باز کردن شیر پرکن عقربه فشار بار عوض نشد حتما نافی پرکن رسوب گرفته است که به این شکل می تولنید مسئله را برطرف کنید: اول شیر ورودی آب سرد را ببندید. بعد با آچار تخت شماره ۱۳ یا ۱۴
  • شیر پرکن را باز کنید و با یک سیم مفتول سوراخ نافی شیر پرکن را خالی از رسوب کنید و پرکن را ببندید.
  • اگر پکیج بوتان نشتی زیاد داشت تمام شیرهای زیر پکیج را ببندید و پکیج را از برق بکشید و با یک تعمیرکار تماس بگیرید.

تعمیر و سرویس پکیج

در ابتدا مشتری باید تماس بگیرد و پس از مشاوره و اعلام خرابی اطلاعات وی ثبت می گردد. سپس سرویسکار یا تعمیرکار مورد نظر آدرس مشتری را دریافت می کند و در اسرع وقت خود را به محل می رساند. قبل از اعزام نیز باشما جهت هماهنگی تماس گرفته می شود.

کلیه خدمات سرویس و تعمیر پکیج در تمامی نقاط تهران از جمله شرق و غرب و شمال و جنوب تهارن به صورت ویژه انجام می شود.
هنگامی که سرویسکار یا تعمیرکار پکیج بوتان به محل شما رسید اقدام به بررسی و بازبینی و کنترل پکیج بوتان شما می کند و پس از بررسی میزان خرابی را مشخص کرده و حدود هزینه تعمیر و سرویس را به شما اعلام خواهد کرد. پس از تایید شما بابت هزینه و نوع تعمیر، سرویسکار کار خود را آغاز می کند.

با توجه به این امر که تعمیرکاران پکیج بوتان در این کار زبده و متخصص هستند شروع به تعمیر و سرویس می‌کنند مطمئناً بهتر از هر تعمیرکار دیگری به نقاط ضعف و مشکلات پکیج بوتان آشنایی دارند و در کمترین زمان ممکن به عیب اصلی دستگاه پی می برند و مشکل را برطرف خواهند کرد و علاوه بر نگرفتن هزینه اضافی قادر خواهند بود که قطعات پکیج بوتان را تعمیر کنند تا اینکه آن را تعویض کنند تا شما بتوانید همچنان از قطعات اورجینال محصولتان استفاده کنید.

سرویسکاران به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز تعمیر پکیج بوتان مسئول است به همه مشتریانی که پکیج های خود را از نمایندگی همان شهر خریداری کرده اند و به مدت گارانتی (24 ماه) خدمات ارائه دهد. پس اگر پکیج بوتان شما دارای گارانتی است و در استفاده از پکیج با مشکل روبه رو شدید و زمان گارانتی منقضی نشده با ما تماس بگیرید تا از خدمات رایگان گارانتی استفاده کنید و در صورت منقضی شدن گارانتی هم می توانید با ما تماس بگیرید تا با کمترین هزینه و بهترین سرویکاران و تعمیرکاران پکیج بوتان را برای رفع عیب پکیج بوتان به محل زندگی تان اعزام کنیم.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تلفن تماس: 09126412295